Online Conversiespecialist

Onze dienstverlening verbeteren wij continue. Onze marketingactiviteiten veranderen. We zetten stevige stappen op online dienstverlening en zichtbaarheid. Daarom zoekt SVn een energieke Online Conversiespecialist. De perfecte vacature en nieuwe functie voor een specialist in digitale groei.

Ben jij een doorzetter die handelt vanuit een oprechte wil om klanten te helpen? Kun jij ons verder helpen om stappen te maken in de online wereld? Pak dan deze baan!

Wij zijn

Stichting Stimuleringsfonds Volkshuisvesting Nederlandse gemeenten (SVn).  Dagelijks werken wij met 170 collega’s met plezier aan maatschappelijke thema’s. Wij bieden financieringsoplossingen die maatschappelijke waarde helpen creëren. Dat doen wij samen met gemeenten en andere overheden.  Onze financieringsoplossingen helpen bijvoorbeeld bij verduurzaming en het stimuleren van ondernemerschap. Misschien ken je ons van de Starterslening, het Nationaal Energiebespaarfonds, het BNG Duurzaamheidsfonds of de Europese JESSICA fondsen. Bekijk ons verhaal op www.svn.nl/onsverhaal.

Wat ga je doen?

Jij realiseert en verankert de online-conversiestrategie binnen de organisatie. Je werkt op een structurele manier aan de continue optimalisatie van de verschillende customer journeys. Daarbij maak je gebruik van inzichten uit analytics, verzamelde klant feedback, opgedane kennis uit eerdere optimalisaties. Zoekmachinemarketing (SEO & SEA), emailmarketing, online marketing, conversie-optimalisatie en analytics zijn jou toevertrouwd.

Jij vervult een brugfunctie tussen Marcom, IT en projecten. Jouw dagelijkse bezigheden bestaan uit het bedenken en uitvoeren van relevante A/B testen en personalisatiemogelijkheden voor onze websites en mijn-omgevingen. Je overlegt met stakeholders over verbeteringen, je maakt pagina’s aan en richt ze in. Je verbetert op basis van metingen.

Wie zoeken we?

Je hebt de eerste stappen in de online wereld gezet en bent een ervaren en gedreven online-enthousiasteling. Je kent de online wereld en voelt je er thuis. Als persoon ben je open, verantwoordelijk, georganiseerd en hou je van aanpakken. We hechten veel waarde aan karakter en persoonlijkheid. Daarnaast beschik je over:

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Cijfermatig inzicht en analytisch vermogen

Kennis en ervaring met:

  • Webanalyse-pakketten zoals Google Analytics en Google Tag Manager; optimalisatietools
  • SEO en SEA
  • CMS systemen als WordPress en Umbraco
  • Marketingcampagnepakketten als Tripolis.

Daarnaast is het een pré als je:

  • Kan omgaan met HTML, CSS en Photoshop
  • Data-visualisatietools en datastudio kan bedienen
  • Bekend bent met online profiling (Blueconic).

Wat bieden wij?

  • Een team met (al zeggen we het zelf) leuke marcom collega’s
  • Ruimte voor initiatief, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Een fijn kantoor met mogelijkheden voor thuiswerken
  • Flexibele werktijden
  • Goede bereikbaarheid met Openbaar Vervoer

Meer informatie

Neem voor meer informatie over de functie, het bedrijf of andere zaken gerust contact op met: Lotte van Buren (l.buren@svn.nl) of Martjan Kuit (m.kuit@svn.nl).
 

Solliciteren?

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Mail je motivatie en cv vóór 11 november 2019 naar humanresources@svn.nl.